-->

Δευτέρα, 26 Απριλίου 2010

Ο καλός δάσκαλος μπορεί να κάνει τη διαφορά

Μελέτες που έγιναν σε δίδυμα αδέλφια έχουν δείξει ότι οι γενετικοί παράγοντες επηρεάζουν περίπου σε ποσοστό 82% τις διαφοροποιήσεις στην αναγνωστική ικανότητα των παιδιών. μια πρόσφατη έρευνα όμως που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Science τοποθετεί μια νέα οπτική στο ζήτημα. Παρόλο που η κληρονομικότητα θέτει το άνω όριο στις επιδόσεις των μαθητών, η έρευνα αποδεικνύει πως ο δάσκαλος παίζει τον βασικότερο ρόλο στην επίτευξή του: "όταν οι μαθητές λαμβάνουν αποτελεσματικότερη διδασκαλία, τείνουν να ακολουθήσουν την καλύτερη πιθανή πορεία ανάπτυξης. Αντίθετα όταν η διδασκαλία δεν είναι τόσο αποτελεσματική, τότε η ανάπτυξη των γνωστικών ικανοτήτων των παιδιών δεν είναι η καλύτερη δυνατή, επομένως οι γενετικοί παράγοντες παραμένουν ανεκμετάλλευτοι", δήλωσε η επικεφαλής της έρευνας Jeanette Taylor.
Πηγή:  Scientific American
Περισσότερα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου