-->

Δευτέρα 24 Ιουνίου 2013

Facebook: Σημαντικό πρόβλημα ασφάλειας με διαρροή στοιχείων 6 εκ. μελών

Σημαντικό πρόβλημα ασφάλειας αντιμετώπισε πρόσφατα το Facebook, με αποτέλεσμα να εκτεθούν τα προσωπικά στοιχεία 6 εκατομμυρίων χρηστών του.

Το πρόβλημα έγκειται στη διαδικασία που ο χρήστης μπορεί να επιλέξει να ανεβάσει τα προσωπικά του στοιχεία έτσι ώστε το Facebook να δει αν κάποιο email φίλου, αντιστοιχεί σε κάποιο λογαριασμό στην ιστοσελίδα. Αν ναι, τότε στέλνεται αυτόματα πρόσκληση για να προστεθεί στη λίστα φίλων του χρήστη ενώ οι υπόλοιποι μπορούν να παραλάβουν ένα e-mail πρόσκληση για να δημιουργήσουν λογαριασμό. Οι σχετικές πληροφορίες ήταν αποθηκευμένες σε μέρος όπου ήταν προσβάσιμο μέσω του εργαλείου «Download your information», κάτι που δεν έπρεπε να γίνει ποτέ.

Το όλο θέμα υπέπεσε στην αντίληψη του Facebook μετά από αναφορά ερευνητή ασφάλειας μέσω του προγράμματος White Hat, και ο οποίος μάλιστα αποζημιώθηκε. Το Facebook υποβαθμίζει την σοβαρότητα της κατάστασης, έχοντας ήδη διορθώσει το bug και αναφέροντας ότι τα στοιχεία «κατέβηκαν» μία ή δύο φορές, χωρίς να φαίνεται ότι υπήρχε κάποια κακόβουλη ενέργεια. Επιπλέον, τα δεδομένα δεν ήταν προσβάσιμα από οργανισμούς και διαφημιστικές εταιρείες χωρίς βέβαια να υπάρχει απόλυτη βεβαιότητα ότι κάποιος από τους 2 δεν είχε σχέση με το συμβάν.

Πάντως το Facebook έχει αρχίσει ήδη την αποστολή email ενημέρωσης προς όλα τα μέλη που οι λογαριασμοί τους έχουν πέσει θύμα του bug, ενημερώνοντας τους ότι το email και το τηλέφωνο (σε περίπτωση που έχει υποβληθεί) τους πιθανόν να έχουν πέσει θύμα κακόβουλης ενέργειας.

Λεπτομέρειες εδώ: Facebook

Ανακοινοποίηση από το insomnia.gr

Κυριακή 23 Ιουνίου 2013

Πενήντα πηγές για δωρεάν ελληνικά και ξενόγλωσσα βιβλία, ebooks, audio books

 Δικαίωμα στη γνώση πρέπει να έχουν όλοι!


Η ανάγνωση βιβλίων πρέπει να είναι ένα αναπόσπαστο κομμάτι της επιβίωσης μας. Οι λόγοι; Πολλοί. Αυξάνουν την ικανότητα μας στο να εκφράζουμε αυτά που νιώθουμε, μας κάνουν να σκεφτόμαστε καλύτερα, να αναπτύσσουμε την φαντασία μας, μας ηρεμούν όταν είμαστε αγχωμένοι, μας κάνουν πιο ισχυρούς απέναντι στους κάθε λογής εκμεταλλευτές, μας ταξιδεύουν σε διαστάσεις που δεν θα είχαμε την δυνατότητα να πηγαίναμε ποτέ και μας βοηθάνε σε τόσα πολλά άλλα πράγματα…
 
Δωρεάν e-books στο internet.

http://books.google.com/ Πληροφορίες σχετικές  : εδώ
Ξενόγλωσσα ebooks
free audio books
Ανταλλαγές βιβλίων
Δανειστικές βιβλιοθήκες
Λίστα βιβλιοθηκών, για Αθήνα :εδώ
και για Θεσσαλονίκη :εδώ
Μεταχειρισμένα βιβλία
Πληροφορίες για σχετικά μαγαζιά στην Αθήνα  : εδώ
βιβλία σε μισή τιμή μπορείτε να βρείτε εδώ :http://www.halfprice-books.gr/
Βιβλία stock
Στην Θεσσαλονίκη υπάρχει το ΒΙΒΛΙΟSTOCK στην οδό Πατριάρχου Ιωακείμ 8 στο κέντρο. Στην Αθήνα σχετικά βιβλιοπωλεία μπορείς να βρεις : εδώ
Υπάρχουν εναλλακτικοί τρόποι, το μόνο που χρειάζεται από σένα είναι η κινητοποίηση.
Πηγή:Roadartist
Αναδημοσίευση από το: xenesglosses.eu

Παρασκευή 21 Ιουνίου 2013

Google doodle για την πρώτη ημέρα του καλοκαιριού 2013

Σήμερα η Google με ένα χαριτωμένο και πολύ καλοκαιρινό doodle, υποδέχεται και επίσημα το καλοκαίρι! Φυσικά αυτό συμβαίνει για εμάς του βορείου ημισφαιρίου. Γιατί στο νότιο, υποδέχονται το χειμώνα.


Δημιουργός του doodle ο Κριστόφ Νίμαν από την Γερμανία.


Μία οικογένεια στη θάλασσα αντικαθιστά τα γράμματα του λογότυπου και μας προσκαλούν σε ένα ευχάριστο και δροσερό καλοκαίρι!


Αναδημοσίευση απότο Madata.gr

Τρίτη 11 Ιουνίου 2013

ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ή ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ;

Αναδημοσιεύω από το blog του συναδέρφου Τάσου Παπά, την επιστολή διαμαρτυρίας επιμορφούμενου που έδωσε πριν λίγες μέρες εξετάσεις πιστοποίησης.....



ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ή ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ;



Τελευταία μέρα χθες των εξετάσεων πιστοποίησης του Β΄ επιπέδου στις Τ.Π.Ε. της τρίτης επιμορφωτικής περιόδου. Οι συνάδελφοι που συμμετείχαμε σε αυτή την συγκεκριμένη διαδικασία, με έκπληξη διαπιστώσαμε την τεράστια διαφορά σε σχέση με τις προηγούμενες περιόδους, τόσο όσον αφορά το πρακτικό μέρος όσο και τις εξετάσεις.
Εμείς, λοιπόν, οι επιμορφούμενοι της τρίτης περιόδου υλοποιήσαμε 16 (παρακαλώ) σενάρια-δραστηριότητες τα οποία με γνώμονα το συμφέρον της εκπαιδευτικής κοινότητας δεχθήκαμε με χαρά να αναρτηθούν και να διαδοθούν σε όλους τους συναδέλφους.
Με χαρά και πολλές προσδοκίες μεταφέραμε στις τάξεις μας τις νέες προσεγγίσεις, κάνοντας κοινωνούς και μαθητές και  συναδέλφους. Ασχοληθήκαμε με το γενικό και ειδικό μέρος, διαβάσαμε  την ύλη για τους διαδραστικούς κλπ. Όλα τα παραπάνω βέβαια, είχαν το σχετικό τίμημα, αφού ο καθένας από εμάς άφησε στην άκρη οικογενειακές -και όχι μόνο υποχρεώσεις- προκειμένου να αποδειχθεί συνεπής στις απαιτήσεις του προγράμματος.
Όμως όλο αυτό το θετικό κλίμα, μέσα στο διάστημα των εξετάσεων που ακολούθησαν (μετά από ένα ολόκληρο χρόνο) εξανεμίστηκε. Αυτό συνέβη, γιατί αίφνης οι κύριοι της επιτροπής που είναι υπεύθυνοι για τα θέματα αποφάσισαν πως πρέπει αφενός οι ερωτήσεις του αυτοματοποιημένου μέρους να αυξηθούν στην ποσότητά τους και να αναβαθμιστούν στην ποιότητά τους, και αφετέρου τα θέματα των διδακτικών σεναρίων να αλλάξουν ως προς το χαρακτήρα τους. Αποτέλεσμα αυτών των "σημαντικών" αποφάσεων, ήταν οι ερωτήσεις από 129 να γίνουν 300 και τα περισσότερα θέματα των διδακτικών σεναρίων να είναι γενικά και αόριστα ή να έχουν υψηλό δείκτη δυσκολίας. Πέρα όμως και από αυτά πρέπει να γίνουν κάποιες επισημάνσεις αρκετά ενδιαφέρουσες:
  • Στις εξετάσεις τα ερωτήματα του αυτοματοποιημένου μέρους τελικά ήταν διαφορετικά από τις 300 ερωτήσεις που διαβάσαμε και μερικά από αυτά αφορούσαν σε άχρηστα και επιεικώς βλακώδη  ζητήματα που μόνο κάποιος προφήτης να μπορεί να τα απαντήσει. Έτσι με αυτή την "αναβάθμιση" οι κύριοι της επιτροπής έχασαν το δάσος και ασχολήθηκαν με το δέντρο.
  • Σε πολλά από αυτά τα ερωτήματα ίσως να μπορούν να απαντήσουν οι "ειδήμονες"  συνάδελφοι της επιτροπής ή ίσως μας εξηγήσουν κάποτε τη χρησιμότητά τους. Όμως εμείς είμαστε δάσκαλοι και σκοπός μας δεν είναι να γίνουμε ειδικοί, αλλά να εμπλουτίζουμε τις μεθόδους και τους τρόπους διδασκαλίας μας προκειμένου να προσφέρουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε στους μαθητές μας.
  • Φαίνεται, πως έπρεπε να ασκηθούμε στη μέθοδο της εικασίας και στα συμφραζόμενα για να απαντήσουμε σε μια ερώτηση γενικού ή ειδικού μέρους. Βέβαια, δεν απαντούσαμε όλοι στις ίδιες ερωτήσεις. Άλλοι, έτυχε να πέσουν σε οικείες και βατές και άλλοι, να αναρωτιούνται τι εννοεί ο ποιητής με την εν λόγω ερώτηση. Αυτό όμως αποτελεί διάκριση ως προς τους εξεταζόμενους κύριοι της επιτροπής.
  • Φαίνεται, πως για μια ακόμη φορά εμείς οι δάσκαλοι πέσαμε θύμα της δίψας μας για μάθηση και νέες ιδέες, ενώ κάποιοι καρπώνονται τα κονδύλια και εκ του ασφαλούς από τις θέσεις τους βάζουν θέματα και σενάρια για τους άλλους. Να ξέρετε όμως κάτι κύριοι, πως επιμόρφωση χωρίς επιμορφούμενους δεν υπάρχει. Αν το πρόγραμμα αποτύχει, κύριοι, υπαίτιοι είστε εσείς οι ίδιοι.
  • Φαίνεται, πως τα διδακτικά σενάρια από εδώ και μπρος και με πρόσχημα τη διαθεματικότητα θα εκπονούνται σε αντικείμενα που είναι εκτός θεματολογίας και γνωστικού αντικειμένου, γιατί "πρέπει" αυτός ο μ@_@_@ς  ο δάσκαλος να είναι ευέλικτος και να μπορεί από τη μύγα να βγάζει ξύγκι.
  • Φαίνεται πως στις συγκεκριμένες εξετάσεις κάτι διαφορετικό συμβαίνει και συνάδελφοι θα οδηγηθούν στην αποτυχία γιατί πιθανώς δεν πρέπει να δοθούν και πολλές πιστοποιήσεις, αφού σχετίζονται και με τα τυπικά προσόντα που από εδώ και μπρος λίγοι μόνο θα έχουν.

Φαίνεται όμως τελικά και κάτι ακόμη κύριοι της επιτροπής. Ξεχάσατε τι θέλετε να διδάξετε, γιατί θέλετε να το  διδάξετε, με ποιο σκοπό και κυρίως πού απευθύνεστε. Απευθύνεστε λοιπόν σε συναδέλφους και επομένως κύριος γνώμονας της φιλοσοφίας σας θα έπρεπε να είναι η διάχυση της γνώσης, ο διαμοιρασμός της, η εξέλιξη των συναδέλφων σας και όχι ο αποκλεισμός τους.
ΥΓ. Με τέτοιες πρακτικές να είστε βέβαιοι πως την επιμόρφωσή σας θα τη χαίρεστε μόνο εσείς.
                                                                                          Καληνύχτα σας κύριοι!

Δευτέρα 27 Μαΐου 2013

Οδηγίες συγγραφής εκπαιδευτικού σεναρίου με ΤΠΕ – Πιστοποίηση Β΄ επιπέδου

Ο Γιάννης Σαλονικίδης δημοσίευσε ένα πολύ χρήσιμο οδηγό συγγραφής του εκπαιδευτικού σεναρίου, για όσους δίνουν εξετάσεις πιστοποιησης.......πατήστε στον παρακάτω σύνδεσμο!

Οδηγίες συγγραφής εκπαιδευτικού σεναρίου με ΤΠΕ – Πιστοποίηση Β΄ επιπέδου 

Προσομοίωση για τις μετατροπές ενέγειας

Μια πολύ ενδιαφέρουσα προσομοίωση που αναπαριστά τις μετατροπές της ενέργειας σε διάφορες περιπτώσεις και περιέχει επιπλέον τον συμβολισμό των διάφορων μορφών ενέργειας οι οποίες μετατρέπονται συνεχώς από τη μια στην άλλη.
Δοκιμάστε το πατώντας στην εικόνα παρακάτω!


Ενέργεια: μορφές και μετατροπές
Κλικ για εκτέλεση

Κυριακή 19 Μαΐου 2013

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΙΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΤΠΕ (Α’ ΕΠΙΠΕΔΟ) ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ Β’ ΕΠΙΠΕΔΟΥ


Γίνεται γνωστό ότι στο πλαίσιο της παρούσας Πράξης «Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών για την αξιοποίηση και εφαρμογή των ΤΠΕ στη διδακτική πράξη» του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» του ΕΣΠΑ (2007-2013), που υλοποιείται με τη συγχρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και του Ελληνικού Δημοσίου, πρόκειται να υλοποιηθούν προγράμματα πιστοποίησης Α' επιπέδου, ώστε να διευκολυνθεί η συμμετοχή του μεγαλύτερου δυνατού αριθμού εκπαιδευτικών στην επιμόρφωση Β' επιπέδου, για την οποία η εν λόγω πιστοποίηση αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση. Στην επιμόρφωση Β΄ επιπέδου μπορούν να συμμετάσχουν εκπαιδευτικοί των κλάδων ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ05/06/07, ΠΕ19/20, ΠΕ60, ΠΕ70, καθώς και εκπαιδευτικοί «συναφών» κλάδων, δηλαδή εκπαιδευτικοί που έχουν τη δυνατότητα διδασκαλίας μαθημάτων των παραπάνω κλάδων ως πρώτη ή δεύτερη ανάθεση.
Στα προγράμματα πιστοποίησης Α' επιπεδου, που θα υλοποιηθούν στο διάστημα Ιουνίου – Ιουλίου 2013 στα Κέντρα Πιστοποίησης (ΚεΠΙΣ), μπορούν να συμμετάσχουν μόνιμοι εκπαιδευτικοί της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, καθώς και εν ενεργεία αναπληρωτές της δημόσιας εκπαίδευσης, των κλάδων της επιμόρφωσης Β' επιπέδου, εκτός των εκπαιδευτικών του κλάδου ΠΕ19/20 για τους οποίους η πιστοποίηση Α' επιπέδου δεν αποτελεί προϋπόθεση για τη συμμετοχή τους στην επιμόρφωση αυτή. Οι αναπληρωτές και οι ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί οφείλουν να προσκομίσουν σχετική βεβαίωση (αποστολή στο fax: 210 3222135) από την οικεία διεύθυνση εκπαίδευσης, προκειμένου να τους δοθεί η δυνατότητα υποβολής αίτησης στα προγράμματα πιστοποίησης Α' επιπέδου (δείτε εδώ).
O Οδηγός Ενημέρωσης Εκπαιδευτικών ο οποίος είναι διαθέσιμος στην ηλεκτρονική διεύθυνση: http://b-epipedo2.cti.gr → «Υλικό Επιμόρφωσης» → «Υλικό Πιστοποίησης (Δείγματα)» (εδώ) περιλαμβάνει αναλυτικές πληροφορίες και υλικό σχετικά με τη διαδικασία πιστοποίησης, τον τρόπο απόκτησης κωδικών για την υποβολή αιτήσεων συμμετοχής, οδηγίες χρήσης του υπολογιστικού περιβάλλοντος πιστοποίησης, καθώς και ένα δείγμα τεστ και ερωτήσεων της εξέτασης.
Τα προγράμματα πιστοποίησης προβλέπεται να ανακοινωθούν στις αρχές Ιουνίου 2013, οπότε και θα ξεκινήσουν οι αιτήσεις συμμετοχής των υποψηφίων, ενώ η έναρξη της διεξαγωγής των προγραμμάτων πιστοποίησης τοποθετείται στα μέσα του ίδιου μήνα.
Για πληροφορίες σχετικά με τα διαθέσιμα προγράμματα, τις αιτήσεις συμμετοχής, τις σχετικές προθεσμίες κλπ., παρακαλούνται οι ενδιαφερόμενοι εκπαιδευτικοί να παρακολουθούν τις ανακοινώσεις στην παρούσα Πύλη ενημέρωσης και Συνεργασίας Β' Επιπέδου:

Πέμπτη 16 Μαΐου 2013

Τα Μαθηματικά υδρεύουν την Σάμο - Το Ευπαλίνειο Όρυγμα

Ολοκληρώθηκε η εικονοκινητική ταινία που έγινε με πρωτοβουλία της Εταιρείας Αρχαίας Ελληνικής Τεχνολογίας (ΕΜΑΕΤ) και χρηματοδοτήθηκε ευγενώς από τον Σύνδεσμο Τεχνικών Εταιριών Ανωτέρων Τάξεων (ΣΤΕΑΤ).
Η ταινία των Θ.Π Τάσιου, Ν. Μήκα και Γ. Πολύζου παρουσιάζει ένα τεχνικό έργο του 6ου αιώνα π.Χ., το Ευπαλίνειο όρυγμα, μια σήραγγα υδραγωγείου μήκους 1000 μ. και διατομής περίπου 2,00 x 2,00 μ, η οποία διανοίχθηκε από τα δύο άκρα της συγχρόνως. Η συνάντηση των δύο τμημάτων κάτω από την κορυφή του βουνού έγινε με αρκετή ακρίβεια, παρά το γεγονός ότι οι γεωλογικές συνθήκες ανάγκασαν τον Mηχανικό Ευπαλίνο να εκτραπεί πολλές φορές από την ευθυγραμμία. Το θετικό αυτό αποτέλεσμα οφείλεται στην γνώση της ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑΣ.
Το Υδραγωγείο συνέχισε την λειτουργία του για περίπου 1000 χρόνια.
Η ταινία διατίθετα και στα Αγγλικά:
www.youtube.com/watch?v=LmnxWCGwePw&feature=youtu.be (αγγλικά)